Åbningstider

Skydebanen er åben for alle mandag og torsdag, hvor vi skyder med riffel/luftriffel på 15m, i vinterhalvåret ( 1. oktober til 28. marts) og på 50 og 200m i sommerhalvåret (1. april til 30. September) begge dage kl. 18:30 – 21:00.

På onsdage bliver der skudt med pistol/luftpistol på 15m fra kl. 18:30 – 21:00, samt lørdage fra klokken 12:00 til 16:00, ( Lørdage dog kun for medlemmer, med mindre andet er aftalt)

Vores 15m skydebane er godkendt til, at må skydes på med alle gængse tilladte kaliber i Danmark dvs. op til kaliber 45.

Vi holder sommerferielukket i juli måned. I de øvrige ferieperioder følger vi skolernes ferieplan.

Alle vores aktiviteter foregår i “Skytten” vores klubhus og skydebaner, som er beliggende på Vodskovvej 103.

Du er selvfølgeligt meget velkommen til at komme forbi i vores åbningstider, også bare for at kigge. 🙂