Strickers OP-tur velgørenheds skydestævne som Vodskov Skytteforening støtter.

Velgørenheds skydestævnet i Vodskov d. 22 og 23 februar i uge 8. læs her hvad det er og tilmeld jer på skydetilmelding i linket herunder.

Strickers OP-Tour er også et velgørenhedsstævne, hvor hele indskudet på 50 kr. pr. skydning går til epilepsiforeningen. Lisbeth Stricker blev i 2012 opereret for epilepsi, og kan i dag leve et anfalds frit liv. Det vil vi gerne takke for, og har derfor brugt efteråret på at planlægge Strickers OP-Tour, som bliver fortællingen om en gåtur OP gennem Jylland langs hærvejen, fra grænsen og hjem til Vodskov. En gåtur på 400 km. På turen vil der være forskellige events ,bl.a. i Vingsted.
40 personer om året bliver pt opereret i Danmark, men der 55.000 der har denne sygdom, så det må Danmark kunne gøre lidt bedre! Det vil vi prøve at hjælpe med.
Lisbeth har brugt skydningen, til at genoptræne sin koncentration, efter hendes operation. Og hun er i dag en af dem der kommet bedst igennem operationen. Derfor vil vi arbejde på at øge samarbejdet mellem patientforeninger med diverse hjerne traumer, og skydning. Her tænkes på genoptræning med ir-våben og efterfølgende skal patienterne, når de er friske nok, ind på skydebanerne og mærke fællesskabet, med alle os flinke skytter, mens det forsat træner motorik, koncentration, åndedræt mm. Men på lige fod med alm. medlemmer. Dette tiltag kræver meget synlighed, og vi håber ved vores stævne at komme i dialog med både skytteforeninger samt diverse medier. Et projekt DGI støtters økonomisk med.
Stævnet er et decimalstævne, der laves en samlet stilling på BK, JUN, VS, VÅ, SEN og FRI. Derudover kommer alle resultater ind i stævneprogrammet med det rigtige DGI resultat (KAP). Og her kommer der en alm stilling. Der kan skydes 2 gange pr disciplin. Pris pr serie er 50 kr.
Der vil ikke være præmier til bedste, men præmier der tildeles til tilfældige skytter, ved f.eks næste 9,9 eller 3 * i træk. Der vil være præmier til ca. hvert 100 skud, da det og er den samme hyppighed som epilepsi, her bliver 1 ud af 100 personer også ramt tilfældigt at epilepsi.
Vodskov skytteforening har udlånt deres skydebane til os helt gratis, så alle indskud går ubeskåret til Strickers OP-Tour. Der vil være åbent i cafe skytten med salg af pølser mm og som altid gratis kaffe i Vodskov.
Er man forhindret vil der blive afholdt en hjemmebane turnering som skydes hjemme i jeres egen klub, og mod at indbetale 25 kr. serie kan man støtte os. Dette stævne vil også kunne skydes på pistol. Mere info om dette kommer senere.
Skydetilmeldings tiderne er vejledende da vi vil kører med flydende udskiftning, for at få så mange som muligt igennem. Der er 2 ekstra baner der kan bookes på dage.
Mere info 30591144 (Rene)
Hilsen Rene og Lisbeth Stricker
Vil i støtte vores projekt både med store og meget små beløb kan gøre dette på Mobilepay 30304490 (Lisbeth Stricker)

AAV DÆK

Din Professionelle dækpartner

RTX

Wireless Wisdom

Armis.dk

Køb og salg af våben og udstyr

Advodan

Uhrenholt Multiservice

Rullende smede- og vikarvirksomhed, som servicerer industrien og landbruget døgnets 24 timer.

Molbjerg Service

Molbjerg Service er en familie ejet virksomhed med base i Aalborg.

Vi har siden 1996 været en stabil samarbejdspartner for både private og erhvervskunder.

Vi påtager os alle opgaver inden for rengøring af skoler, daginstitutioner, kontorer, velfærdsområder og lignende, men vi har også et team af professionelle piger der rengør private hjem.

Vi tømmer dødsboer, laver fraflytningsrengøring og hovedrengøring.

Vi kan være behjælpelige med andre serviceopgaver såsom nedpakning, flytning og udpakning.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud på netop din opgave.