Vodskov Skytteforening støtter Knæk Cancer

Flere af Vodskov Skytteforenings frivillige og medlemmer, samt venner af klubben har været hårdt ramt af cancer de sidste år. Det er ikke sjovt at se stærke kræfter lide under denne sygdom. Derfor vil vi gerne hjælpe med at bekæmpe Cancer ved at støtte Knæk Cancer indsamlingen.
Fra den 1. oktober til den 27. oktober kan du skyde op til 2 serier på 15 m riffel, 15 m luftgevær, 15 m standard pistol og 15 m luftpistol, på din egen hjemmebane.
Indendørssæsonen går jo i gang i oktober, så brug starten på at lave lidt aktivitet på banen.
For hver serie (max 2 per disciplin) indbetales mindst 25 kr. pr. serie til Mobilepay 24884. Husk at skrive navn og skyttenummer. Klubber må meget gerne samle resultater og sende dem samlet inkl. Betaling.
Resultat/disciplin samt skyttenummer sendes til RJ@vodskovskytteforening.dk og vi taster resultaterne ind i stævneprogrammet, når vi kan se pengene er indbetalt.
Vi håber, at I vil afholde en klubaften eller 2, hvor I skyder for knæk cancer, så vi kan sende et stort beløb afsted, samt vise at skydning også tager socialt ansvar. Vi har oprettet en Facebook gruppe med navnet ”Vodskov skytteforening støtter KNÆK CANCER”, som I er velkomne til at melde jer ind i, her vil vi løbende holde jer opdateret på, hvor mange der har skudt, samt hvor mange penge der er kommet ind. Hjælp os med at lave Danmarks største velgørenhedsskydestævne, så vi kan gøre sports skydning synlig, og gøre en forskel.
Vodskov skytteforening indbetaler pengene til Knæk cancershowet (kun med fratræk af gebyr til mobilepay) d. 30 oktober på TV2
Med håb om en kæmpe opbakning
For spørgsmål kontakt Rene Stricker Jensen, Vodskov skytteforening 30591144 eller rj@vodskovskytteforening.dk

Find også vores Knæk Cancer facebook gruppe og bliv medlem https://www.facebook.com/groups/252070890029810

Uhrenholt Multiservice

Rullende smede- og vikarvirksomhed, som servicerer industrien og landbruget døgnets 24 timer.

Molbjerg Service

Molbjerg Service er en familie ejet virksomhed med base i Aalborg.

Vi har siden 1996 været en stabil samarbejdspartner for både private og erhvervskunder.

Vi påtager os alle opgaver inden for rengøring af skoler, daginstitutioner, kontorer, velfærdsområder og lignende, men vi har også et team af professionelle piger der rengør private hjem.

Vi tømmer dødsboer, laver fraflytningsrengøring og hovedrengøring.

Vi kan være behjælpelige med andre serviceopgaver såsom nedpakning, flytning og udpakning.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud på netop din opgave.

SuperBrugsen Vodskov

Her handler vi lokalt