Vodskov Skytteforening
En skytteforening for alle

Om Foreningen

Glem alt om splatterpistoler og luftgeværerne i tivoli!

I Vodskov Skytteforening dyrker vi sportsskydning, som er en seriøs og spændende idræt, som stiller krav til koncentrationsevne, balance og finmotorik. Vi skyder med præcisionsvåben af høj kvalitet, og vi benytter moderne elektroniske markeringsanlæg, som er i stand til at måle selv den mindste afvigelse af de angivne skud.

Sportsskydning er med andre ord en præcisionssport, som stiller store udfordringer til dem, som vil være blandt de bedste.

Skydning er imidlertid også en sport for de knap så seriøse.

Skydning er en idræt som kan dyrkes af alle, uanset alder, køn eller fysik. Du bestemmer selv, hvor ofte og hvor meget du vil træne, og om du eventuelt ønsker at deltage i regionens mange skydekonkurrencer.

Hvis du har mod på at høre mere om skydning, eller måske har fået lyst til selv at prøve at skyde, så mød op på skydebanen, og prøv kræfter med en spændende idræt.

En del af vore medlemmer har en stor interesse i at skyde med historiske sortkrudtsvåben. De er, udover at være medlem af Vodskov Skytteforening ligeledes organiseret i “De Broderlige Danske Forladerskytters Selskab”. Du kan læse mere om De Broderlige Forladerskytters Selskab på deres hjemmeside : www.dbdfs.dk

Vodskov Skytteforening er en del af foreningssamarbejdet Vodskov Venner, som du kan læse mere om her : www.vodskovvenner.dk

Vel mødt på skydebanen

Tak for støtte til foreningen

Arkil

BRO & BETON

MALERFIRMA KLIT CHRISTENSEN

Vi løser alle typer maleropgaver for private og erhverv

Holm El & VVS

VVS, kloakmester og elektriker i Vodskov

Molbjerg Service

Molbjerg Service er en familie ejet virksomhed med base i Aalborg.

Vi har siden 1996 været en stabil samarbejdspartner for både private og erhvervskunder.

Vi påtager os alle opgaver inden for rengøring af skoler, daginstitutioner, kontorer, velfærdsområder og lignende, men vi har også et team af professionelle piger der rengør private hjem.

Vi tømmer dødsboer, laver fraflytningsrengøring og hovedrengøring.

Vi kan være behjælpelige med andre serviceopgaver såsom nedpakning, flytning og udpakning.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud på netop din opgave.

SuperBrugsen Vodskov

Her handler vi lokalt

Din Lokale Gulvmand

VåbenXperten Hobro

Husk at støtte vores sponsorere

DS Elcobyg

Tak til vores sponsorere

Thrane Erhverv A/S

Tak til vores sponsorere for støtten, det gør en stor forskel.

Andersen Entreprise

XL-BYG Hals

Bygma Sæby

SparNord Vodskov

Vi takker SparNord for støtten til foreningen

John Drejer A/S

PLC-Teknik

Stort tak til vores sponsorer, de gør en stor forskel for klubben.