Vodskov Skytteforening
En skytteforening for alle

Pistol skydning

Skydning med pistol er en idræt, som kan dyrkes af alle, uanset alder, køn eller fysik. Og i vores forening har vi både 15m og 25m baner, som vi skyder på jævnfør sæsonplanen.

Skydning er en præcisionssport, som handler om koncentrationsevne, balance og finmotorik. Igennem skydetræning opøves evnen til at opnå en indre ro og selvbeherskelse, så skytten kan fokusere 100% på skydningen, og herved løbende opnå bedre skyderesultater.

Som skytte bliver man inddelt i klasser efter alder og færdigheder, så man altid konkurrerer imod jævnbyrdige.

Mange nøjes dog med at konkurrere imod sig selv, og finder motivationen ved løbende at forbedre egne resultater.

Hvis du har lyst at prøve kræfter med denne spændende og krævende sport, så mød op på skydebanen en onsdag aften fra klokken 18:30 på en vores træningsaftener, og prøv om skydning er noget for dig.

Når du er blevet meldt ind, så kan du også komme om lørdagen fra klokken 12:00 og skyde med pistol

Du behøver ikke specielt udstyr, da alt udstyr kan lånes i foreningen. Du kan med andre ord komme “direkte fra gaden”

På skydebanen vil der altid være en instruktør til stede, som kan hjælpe dig med din træning. Instruktøren sikrer ligeledes, at sikkerheden altid er 100% i orden.

Alle over 15 skal medbringe billede-id og sygesikringskort i henhold til våbenlovgivningen.

Bemærk.

Der kan kun skydes med luftpistol, samt kaliber 22 indtil, at man er blevet medlem og vandelsgodkendt af politiet, samt opnået tilfredsstillende skydefærdigheder, hvorefter man kan skyde med grov våben.

Tak for støtte til foreningen

Arkil

BRO & BETON

MALERFIRMA KLIT CHRISTENSEN

Vi løser alle typer maleropgaver for private og erhverv

Holm El & VVS

VVS, kloakmester og elektriker i Vodskov

Molbjerg Service

Molbjerg Service er en familie ejet virksomhed med base i Aalborg.

Vi har siden 1996 været en stabil samarbejdspartner for både private og erhvervskunder.

Vi påtager os alle opgaver inden for rengøring af skoler, daginstitutioner, kontorer, velfærdsområder og lignende, men vi har også et team af professionelle piger der rengør private hjem.

Vi tømmer dødsboer, laver fraflytningsrengøring og hovedrengøring.

Vi kan være behjælpelige med andre serviceopgaver såsom nedpakning, flytning og udpakning.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud på netop din opgave.

SuperBrugsen Vodskov

Her handler vi lokalt

Din Lokale Gulvmand

VåbenXperten Hobro

Husk at støtte vores sponsorere

DS Elcobyg

Tak til vores sponsorere

Thrane Erhverv A/S

Tak til vores sponsorere for støtten, det gør en stor forskel.

Andersen Entreprise

XL-BYG Hals

Bygma Sæby

SparNord Vodskov

Vi takker SparNord for støtten til foreningen

John Drejer A/S

PLC-Teknik

Stort tak til vores sponsorer, de gør en stor forskel for klubben.